Učitavam
GARANCIJA I POVRAT NOVCA

GARANCIJA I POVRAT NOVCA

24.10.2019

 

GARANCIJA I POVRAT NOVCA

 

Garantna politika za sve artikle je u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine, odnosno prema pravilniku proizvođača.

Registrovani korisnik- Kupac ima pravo na zamjenu artikla ili povrat novca u roku od 2 dana ako prilikom preuzimanja robe pri dostavi uoči oštećenje paketa te eventualno oštećenje proizvoda ( lom ). Da bi ostvario to pravo Kupac je dužan detaljno vizuelno pregledati paket sa proizvodom prilikom preuzimanja od brze pošte te sva eventualna oštećenja uslikati u prisustvu kurira a slike sa zahtjevom proslijediti najkasnije u roku od 2dana na [email protected]

Registrovani korisnik ima pravo na zamjenu artikla ili povrat novca u roku od 8 kalendarskih dana ukoliko su dostavljeni proizvodi neispravni isključivo usljed tvorničke greške. Da bi ostvario to pravo Kupac je dužan proslijediti zahtjev za zamjenu ili povrat novca najkasnije u roku od 8 kalendarskih dana na [email protected]

Svi proizvodi u web eDeal shopu imaju TVORNIČKU GARANCIJU na ispravnost u trajanju od godinu dana od datuma kupovine. ( garancija se odnosi samo na tvorničke nedostatke i neispravnost uzrokovanu tvorničkom greškom, garancija ne pokriva nikakva oštećenja uzrokovana pogrešnim rukovanjem, fizička oštećenja nakon otpakivanja, potrebom za novim baterijama, oštećenja uzrokovana bilo kakvim vanjskim utjecajima ukoliko drugačije nije navedeno u opisu svakog proizvoda pojedinačno )

Svi proizvodi iz eDeal shopa imaju garanciju na ispravnost od strane prodavca u trajanju od mjesec dana bilo da su polovni ili novi ( garancija ne pokriva nikakva fizička oštećenja nastala rukovanjem niti bilo kakva oštećenja uzrokovana bilo kakvim vanjskim utjecajima ukoliko drugačije nije navedeno u opisu svakog proizvoda pojedinačno)

U slučaju da je Registrovani korisnik (kupac) greškom dobio pogrešan proizvod ,isti ni u kom slučaju ne otpakivati, nego ga vratiti a mi ćemo uz izvinjenje poslati pravi proizvod, a u oba slučaja troškove dostave snosimo mi ( eDeal.ba )

U slučaju da Registrovani korisnik (kupac) ostvaruje neko od navedenih prava na reklamaciju proizvoda i povrat novca, isti mora prijaviti na [email protected] a u slučaju opravdanosti reklamacije proizvod mora biti vraćen u originalnom pakovanju sa svim dodacima i svom pratećom dokumentacijom u suprotnom pravo na reklamaciju je nevažeće.